Hösten

Imorgon är min sista arbetsdag, för på måndag börjar man på universitetet igen. Precis som förra gången känns det tråkigt att lämna arbetskamraterna, tycker att jag har så bra och härliga arbetskamrater. Det ska däremot bli skönt att börja plugga igen. Man får själv bestämma över sina egna arbetstider, som dock kräver att man är disciplinerad. Utan disciplin kan det lätt bli jobbigt, det förstår nog alla.
I höst väntar inte bara studier. Jag ska flytta till eget, jag ska återuppta träningen på friskis efter en sommars uppehåll och jag ska börja dansa. Friskis öppnar en helt ny anläggning på lördag och jag ser väldigt supermegamycket fram emot att börja träna där. Dans har jag varit sugen på länge och nu äntligen verkar jag ha hittat en danskurs jag verkligen har velat prova på länge. Har även frågat Mark om han vill börja dansa med mig och det vill han, så jag är uppspelt! Dock finns det ett litet förhinder och det är att platserna kan ta slut. Det vore jättetråkigt.
Normalt brukar det kännas tråkigt att hösten är på gång, men nu ser jag faktiskt fram emot den. Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0