En rubrik

Woho! Nu har jag införskaffat ett danskort, så nu blir det att dansa streetdance i höst! Har även varit i friskis nya anläggning och kört höstens första pass.Passade på att fylla på mitt träningskort för 7 månader framåt. Det kommer bli ännu roligare att träna där nu när allt är nybyggt och fräscht. Kanske t.o.m. kan börja gymma lite innan och efter passen.
Verkar som jag även ska jobba lite ideellt nu. Mitt första pass blir på fredag. Det är förstås lite nervöst, precis som med mycket annat första gången man ska göra någonting. Det ska nog dock gå bra. Det blir roligt att göra lite annat vid sidan om studierna.
Känns som det här kommer bli en bra höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0