Ett erkännande

Det verkar vara en inne-grej att hata Justin Bieber. Tyvärr blir man ju själv lite påverkad av att man bör hata, eller ja åtminstone ogilla honom. Och hur jag menar med påverkad väl att jag inte direkt vill skylta med att jag faktiskt gillar vissa låtar av honom. Man nämner det liksom inte. Det är knappt så man nämner hans namn. Det är lite som i Harry Potter. Man nämner inte Voldemort.
Så med det här blogginlägget tänker jag komma ut ur garderoben och säga att ja, jag gillar faktiskt ett par låtar av Justin Bieber. Jag tänker t.o.m. dela med mig av en låt. Varsågod och njut min lilla, trogna skara bloggläsare:
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker också om vissa av hans låtar ;)

2012-09-07 @ 20:51:33
URL: http://frokensjogren.blogspot.se/
Postat av: Martina

Haha okej ;)

2012-09-09 @ 18:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0