Inför flytt

Nu är det inte långt kvar tills jag flyttar till eget. Det är förstås både spännande och nervöst. Har insett att det är en hel del att tänka på inför flytten. Det är inte bara möbler och utrustning som ska ordnas, det är även mindre roliga saker som adressändring, hemförsäkring, elavtal och sånt. För vissa kanske allt det där är självklart, men det är det inte för mig som flyttar för första gången. Därför har jag använt mig av internet och läst mig till vad som är viktigt att tänka på. Jag hittade en väldigt bra hemsida, nämligen http://www.flyttaguiden.se/ Där står det mesta man bör tänka på. Mitt tips är att man bör läsa på och fråga någon som kan om man är osäker inför en flytt. Fråga hellre för mycket än för lite.

Kommentarer
Postat av: Emma

Spännande! :)

2012-09-14 @ 18:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0