-

Kom hem ganska sent idag p.g.a. grupparbetet. Vi satt först och jobbade på su, men de stängde redan halv sex tydligen. De går väl efter jultider även denna vecka. Det märktes att man börjat "för tidigt" då det var ganska öde när jag kom till universitetet.
Vi åkte i alla fall till studentpalatset för att avsluta arbetet och maila in det. Vi kände oss rätt nöjda efteråt och numera ligger ödet i lärarens händer. Just nu är mitt största bekymmer en "bula" under ögonbrynet. I bästa fall är det förhoppningsvis bara en finne som går bort av sig själv snart, men eftersom jag tycker den känns lite suspekt så var jag såklart tvungen att googla. Självklart har man ju eventuellt en tumör eller något annat farligt, så nu är jag lite nojjig. Jag får hoppas att bulfan försvinner snart.
Åh, vilket bra inlägg detta blev. Vet inte ens vad jag ska sätta för rubrik liksom. Tur att det här är min blogg och jag själv får välja om jag ska sätta en rubrik eller inte, utan några som helst konsekvenser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0