Och så var det 2013

Jag vet att det var längesen jag skrev något här sist, men min skrivlust kommer i perioder och bloggen driver jag ju ändå inte under tvång.
Jag har haft lite uppehåll från skolan, d.v.s inget schemalagt. Däremot har vi självklart fått lite och göra under den tiden. Det betyder däremot inte att det kommit ivägen för jul och nyår. Det var en fantastisk jul och nyår 2012. Det är nästan så jag känner lite sorg över att det redan är över. Jag kan inte förstå hur fort tiden passerar. De stunder jag mår så fantastiskt bra är stunder som jag vill ska passera extra långsamt. Och varför jag skriver extra långsamt är för att jag har börjat uppleva att livet rullar på så fort. Vi är redan i 2013. Innan man vet ordet av det är det 2014.
Snart ska jag gå och lägga mig. Jag börjar redan idag med föreläsningar och ska väl försöka somna i någorlunda bra tid. Är lite kluven över om jag verkligen ska gå på föreläsningarna, men jag måste i alla fall åka upp för att göra ett grupparbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0